19,90 €

Delovni zvezek USTVARJAMO GLASBO je vodič po poti učenčevega ustvarjanja glasbe. Pri instrumentalnem pouku v glasbeni šoli postopoma usvaja zvočne in tehnične možnosti svojega inštrumenta in se seznanja s skladbami različnih avtorjev, pri pouku nauka o glasbi pa spoznava osnove glasbene teorije. Vse pridobljene praktične navade in teoretična znanja lahko učenec uporabi tudi pri komponiranju skladb. Delovni zvezek USTVARJAMO GLASBO je pripomoček do prvih korakov na tej poti.
Kako začeti, kako oblikovati svoje melodije, kakšne izrazne možnosti ponujajo različni ritmični vzorci, kako ustvarjati spremljavo k melodijam? Odgovore na ta vprašanja najdemo v delovnem zvezku USTVARJAMO GLASBO.
Ob tem delovni zvezek ponuja različne kreativne naloge, ki spodbujajo ustvarjalnost in domišljijo.

2024
48

Mladi glasbeniki v naših glasbenih šolah sistematično spoznavajo zakonitosti glasbenega jezika, urijo veščine izvajalske prakse in se spontano odzivajo ter analitično srečujejo s skladateljevimi idejami in sredstvi glasbenega izraza.
Ta dragocen vir znanja in izkušenj poganja razvoj mladega glasbenika in ga (lahko) usposablja za trajne poustvarjalne glasbene aktivnosti.
Ko se pridobljena znanja srečajo z izzivi samostojnega ustvarjanja glasbenih vsebin, se udejanja ustvarjalni potencial mladih. Za svoje glasbene ideje svobodno izbirajo sredstva glasbenega izraza.
V objemu razumevanja in svobodne izbire ter uporabe pridobljenega znanja se oblikuje in poglablja glasbena osebnost učencev in dijakov.
In prav to nam ponuja pričujoči delovni zvezek USTVARJAMO GLASBO avtoric Olge Ulokine in Laryse Kocherove. S postopnimi koraki vodi mlade glasbenike od preprostih vaj za dokončanje fraze, zamišljanja melodij na dane ritme ali poezijo, preko ustvarjanja večglasja ali akordičnih spremljav, vse do preizkušanj sodobnih kompozicijskih tehnik.
Ne le zgradba, tudi vizualna podoba gradiva s prikupnimi ilustracijami in z barvito ter domiselno strukturo prijazno nagovarja mlade uporabnike.
Delovni zvezek USTVARJAMO GLASBO bo rasel z učencem, iz razreda v razred bo primeren za nadgradnjo doseženega, za globlje razumevanje elementov glasbenega jezika, razvijanje glasbene ideje in radost ustvarjanja.
Kaj lahko še bolj popestri pouk v glasbenih šolah in pritegne pozornost naših učencev in dijakov?
Vildana Repše,
urednica